Monday, February 7, 2011

Entry kecewa


hati ini x tenang..kenapa hati ini keluh resah..kenapa hati ini tidak gembira lagi..ya ALLAH,kurniakan padaku kekuatan dan ketenangan hati..


Dari dulu sampai lani duk kene sambung kerja orang bile orang berhenti..bosan..tah bile giliran org plak kene sambung kerjaku bile aku berhenti...dulu selalu pkkan hati org..hati kawan2..tp pernahkah diorg pk perasaan yg sama?

“…Boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. “

Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau bebankan kepada kami bebanan yang berat sebagaimana yang telah Engkau bebankan kepada orang-orang yang terdahulu daripada kami. Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya dan maafkanlah kesalahan kami, serta ampunkanlah dosa kami dan berilah rahmat kepada kami.

Ya Allah, tunjukkanlah jalan keluar dalam apa jua situasi melibatkan diri dan orang lain...Permudahkanlah yg Susah kerana Engkaulah yang Maha Memudahkan segala yang susah..Permudahkanlah jangan disulitkan..

sudah sampai masanya perlu pikirkan hati sendiri pula..




0 comments:

Post a Comment

~~Coretan Hati~~ Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Ipietoon Template