Tuesday, January 25, 2011

ape punye takut daa..

semalam alkisah dapat blk awal coz ke klinik..checking...bkn check baby ye..check demam,batuk,selsema ni..so pergila ke 1 klinik kt area ampang..dr yg bertugas rasanya from indonesia..ladies..and she asked dh bape lama batuk..suruh nganga mulut luas2..pastu terus ckp ok nanti saya kasi ubat..

haish x sampai 5 minit periksanya..rsa mcm x puas ati..bayangla nk ke klinik ni pun amik masa 20 minit drive..x cek pun suhu ke..denyutan nadi ke..xpela..

alih2 tunggu la jgk untuk dapatkan ubat..biasala aku ni kalu musim batuk x reti batuk slow2..mmg bergema 1 klinik..alih2 dr kluar kt despansari tuh & bgtau die akan bg antibiotik power sikit dan bg mc untuk rehat..aku ok jelah kan..dh dr nk kasi...hehe...
blk umah rehat2 sblm solat asar n malamnye bibik aku rajin plak mengurut badan dan kepala ni terasala ringan sikit..

pg ni terasa x larat jgk..tp rehat2 lama2 bosanla plak duk berteleku je kan..alih2 aku p mandi terus siap2 p keje..

sampai opis pun dh lewat..skali nmpk plak the big boss dlm kete berkilat BMW nye dpn opis..aku ni plak duk pusing2 cri parking x dpt2..alih2 aku stop dpn kedai moto..nk masuk x nak masuk..ape daa cuak sgt takut kene soalkan..

alih2 aku ikutkan hati pergi ke ampang point..smntara nk tunggu waktu lunch..haish jem plak +parking pun pyh..patah blik semula masuk opis stgh jam blm lunch selepas pastikan big boss dh lesap dgn ketenye..ape daa..bazir minyak je..

moralnye...aku patutnye x perlula cuak..aku ade reason kan...dpt mc tp rajin jgk masuk opis..kuikuikui...len kali set time betul2..

still waiting news from my heros @ seoul..tah ape berita kat sana...seksanya terasa..cepatla balik..smpai demam2 ummie..demam rindu ke..hahahaaa..

hope everthing going on well...insyaAllah..

0 comments:

Post a Comment

~~Coretan Hati~~ Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Ipietoon Template