Monday, September 19, 2011

alhamdulillah


Alhamdulillah semuanya rezeki dari DIA..pemilik yang lebih berkuasa..jika DIA kata jadi,maka jadilah..

pening lalat saya semakin berkurangan..walau sekarang tiba2 pun boleh muntah..dah 2x saya muntah di dalam perjalanan..bkn dlm ketela..sempat keluar la tp tang2 tuh jugakla terpaksa keluarkan semuanya..

semalam saya ke umah abg di sg buloh..dlm perjalanan dah terasa sangatla penat+pening..+ si tecit ni tak duk diam dalam kete..tah berapa kali saya marah2kan dia dan hampir si kakak husna ni merajuk dan menangis..hubby hanya diam x terkata melayan moody saya..

sampai dirumah abg,buka je pintu kereta saya terus muntah kan isi perut..saya mencari rumput dan terus keluarkan semua..hubby dan kaklong dah tinggalkan saya masuk dalam rumah..

tapi amazingly,anak dara no 2 saya ni menghampiri saya,bertanya,ummie muntah ke?memandang saya dengan kasihan..dia menunggu saya dan lastly bagitahu..jom ummie,kita masuk ke dalam..

owh!saya sangat terasa terkesan..tadi saya sangat marah2kan dia..tp anak kecik ni langsung x amik hati malah pandai mengambil hati lagi..thanks dear..ummie tahu kakak husna sangat baik hati dan sangat rajin menolong ummie..

sejak 2 menjak ni anak2 dara saya suka bermain baby..kaklong jd mak,husna jd baby sambil keluarkan suara 'dalam' mcm baby..kdg2 naik menyampah saya..agaknya diorg pun dah tahu bakal dapat adik lg..kalau saya bagitahu dalam perut ummie ada baby,along pun ckp perut along ada baby sebab perut along buncit..husna pun sama..sampai papa pun dia cakap ada baby besar..haha..

alhamdulillah saya dh buat scan..hampir menitis air mata saya melihat bayi dalam kandungan bergerak dgn sangat aktif..semoga semuanya berjalan dgn lancar dan selamat..

0 comments:

Post a Comment

~~Coretan Hati~~ Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Ipietoon Template