Wednesday, December 28, 2011

Akhirnya..berjaya jugak

2 minggu saya target untuk siapkan coding vb.net ni..alhamdulillah akhirnya..selepas skt kepala,pinggang..akhirnya semalam jadi jgk ape yg saya nak buat dengan bantuan hj google dan youtube..alhamdulillah..

memang kalau buat coding ni nak kene bersungguhkan..apetah lg kalau xde mahaguru yang boleh tunjuk ajar time kite dah down..kdg2 terasa nak je tutup laptop ni & blk tido..selalu hubby menjadi sasaran saya on the way balik dr keje..saya mengomel itu ini tentang susahnya menjadi programmer...& he's a good listener..adala jgk die bg cadangan cmna nak menjawab ngan bos..nama pun die dh keje kt opis saya baru masuk ni dkt 6 tahun..dia pun dah tahu perangai bos lagu mana..

so semalam saya meraikan kejayaan sulong saya di sini dengan makan kfc..ingat nak p mkn eskrem mcd..tp musim2 hujan ni terasa sejuk plak...so semalam saya belanja hubby & anak2 mkn kfc lepas blk keje..baik x saya..haha..

tub2 arini alih x alih bos lalu depan bilik dan tanya progress kerja saya..fuhh..alhamdulillah dah siap sikitkan..so bolehla demo terus..adela sikit2 dia bg komen & cadangan suruh baiki itu ini..biasala 1st time selalu ade punye x puas hati..

apapun,mmg terasa sgt penat.penat sgt jadi programmer..semalam lepas je maghrib saya terus tumbang..sakit pinggang,kepala semua ada..sebelum hubby ke usrah,sempat dia siapkan anak2 susu,tukarkan pampers & clear semua pinggan mangkuk kt singki..cuma kain baju je dah 3 hari x berlipat..huhu dh jd macam gunung kinabalu da..

lately perut saya sangat sebu..dah x lalu nak makan nasi..aduhai..pertukaran hormon lg ke..Ya Allah,kurniakan kesabaran buat saya preggy kali ni..mudahan2 semua berjalan dengan baik dan saya sentiasa sihat hingga selamat lahir si kecil comel ni..insyaAllah...doa2kan ye sahabat

0 comments:

Post a Comment

~~Coretan Hati~~ Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Ipietoon Template