Sunday, December 18, 2011

tolongla wahai haji google..

Haji google..hari2 keje saya mengoogle..penatnya nak jadi pandai kan..bukan senang sebenarnya kalau nak jadi pandai ni..

dah google 1 hal..nak khadam isi hj google cari ni 1 hal lain plak..lain kite nak lain die bagi..google lagi..aish kdg2 1 hari suntuk kejenya itu jeh..bos jgn marah saya ye..saya budak baru belajar..huhu..

setakat ni belum sampai lagi la penyakit mim alif lam sin ni..saya perati dulu kawan2 kt opis lama,semua jenis main suap..banyak sgt penyakit mim alif lam sin la menyebabkan keje x siap2kan..

sini bos besar yg pantau keje saya..duk 1 level plak..hari2 saya tgk bilik die..kalau cerah kecutla sikit perut..takut tibe2 dia mai tanye progress keje..huhu..tuh xle ada penyakit ni..minta2 di jauhkan..

tp 1 thing,semua kerja xde yg senangkan..kene rajin..saya bukan pure programmer yg boleh buat coding dari buka sampai tutup..semua nak kene buat research..dah mahir esok2 main copy paste jela..

hehe..mood bosan..saya mengoggle separuh hari x jumpa..geram+sakit hati..tp kene usaha lg..kalau dapat siapkan yg saya buat ni,saya nak makan aiskrim mcflurry oreo puas2..sebagai penghargaan buat diri sendiri..ahaks!!

0 comments:

Post a Comment

~~Coretan Hati~~ Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Ipietoon Template