Saturday, January 19, 2013

Vitamin SHAKLEE

Sape pernah makan vitamin Shaklee?Angkat 2 tangan?hehe..

Mengenai Shaklee ni saya dah kenali lama dah..saya rasa memang dah lama vitamin ni kat pasaran..sejak saya zaman sekolah lagi tak silap saya selalu lihat kakak makan vitamin2 ni..berbotol2..memang macam jenisla..alhamdulillah sihat kakak saya walau dah usia 40 lebih sekarang ni terhindar dari sebarang penyakit..

Saya pasti macam2 vitamin jugak kat pasaran..Tapi kita sebagai pengguna pilihla vitamin yang asli,berkualiti dan jaminan untuk tubuh badan kita..Bukan tengok mentang2 harga murah,sedap,then vitamin tu terus kita beli..


Pelbagai isu jua saya dengar mengenai shaklee..Tentang isu halal toyyiban,isu bahan dari sumber ba..sumber yang syubhah dan macam2..

Jom kita tengok jawapan dari Shaklee USA ni supaya kita semua tak was-was lagi..

status halal bovine sofgel shaklee for lechitin, vit e and omega



Saya harap pengguna kat luar bijakla menilai..Insyaallah vitamin ni selamat di makan,mendapat sijil halal dan kelulusan dari KKM..

Anatara produk feveret saya :

-ESP ,Vitamin C dan Alfafa..

Insyaallah bagi ibu menyusu,bekerjaya..jika anda ingin menyusu bayi selama 2 tahun,pilihla vitamin ni..Badan bertenaga dan susu pun banyak..

Kalau sesiapa berminat boleh PM saya untuk dapatkan harga menarik..Saya pengedar sah shaklee..memang berbaloi duit yang anda laburkan..Insyaallah..


0 comments:

Post a Comment

~~Coretan Hati~~ Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Ipietoon Template