Tuesday, July 5, 2011

ujian

DOA KETIKA DALAM KESUSAHAN

لاَ إِلَهَ إِلاَ أَنْتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنْ الظَّالِمِينَ

Maksudnya: “Sesungguhnya tiada Tuhan (yang dapat menolong) melainkan Engkau (ya Allah)! Maha Suci Engkau (daripada melakukan aniaya, tolongkanlah daku)! Sesungguhnya aku adalah dari orang-orang yang menganiaya diri sendiri”.

handphoneku hilang..huwaaaaa..sedihnye..hp tuh hubby yg hadiahkan selepas saya selamat bersalin adik husna dulu..saya belum pernah lagi beli handphone sendiri..handphone pertama cikgu hadiahkan..nokia 3310 yg harga time tuh dkt 500 jgk msa saya 3rd sem kt uni..

alkisah smlm saya n family ke tesco kepong..hari ni 1st time anak2 masuk ke taska as maid saya dh lari..grrrrrrr...nt cerita lain kali psl maid ni..kami dh sampai tesko hampir kol 6pm..terus masuk ke toilet saya ajak along sekali as die dah x pakai pampers..tah camna saya gantungkan beg kecik yg saya letakkan hp tuh belakang pintu toilet...pamdainye saya kan..dh siap2 buang air semua senonong saya pimpin along terus masuk ke surau plak..memang langsung x hengat..adoilla..

lepas dh siap solat semua nak gerak ke dlm tesko bru teringat hp saya..terus cri2 tp xde..hp saya pun dh dimatikan..sampai hati org curi tuh..cuainya saya..saya syg2 sgt kt hp tuh sebab dlm tuh jgk banyak gambar kenangan saya semasa g umrah dlu..

oowhh sungguh sedih...mana nk cri hp saya ni..hubby belikan saya BB satu gantikan k..huhu..nak ke die belikan saya lg sebab sekarang saya dah ade gaji sendiri...huk2..dh 2x hubby berikan saya handphone..

xpela saya anggap xde rezeki..redha jela..next time jgn cuai lg..walau hanya sony erricson tp sungguh berharga..lambatnye nak tunggu next gaji..sementara saya pakaikan tel nokia hubby..alhamdulillah die nak pinjamkan..so kawan2,no kalian saya dh xde..kalau boleh emailkan la pd saya no2 korang ye..





0 comments:

Post a Comment

~~Coretan Hati~~ Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Ipietoon Template