Thursday, November 10, 2011

consultation

semalam saya ke klinik berdekatan rumah..kebetulan doc lelaki yg bertugas..saya bawak si tecit husna sebab die sakit mata + saya nak dapatkan ubat untuk penyakit saya tiap kali pregnant..

saya ingatkan dr lelaki tua..masuk2 doc muda encem lg..hehe..doc tnye adik ke?ade ke die ckp adik kat anak patik..then,doc tnye anak saya dlu..die teruja tgk anak saya lahir bulan 2..tah ape je..die ckp anak yg lahir bulan 2 ni suka khayal ni..jenis mcm suka berangan2..yerla tuh doc.setakat ni saya x nampak lagi anak saya ni suka khayal...lepas tuh x cek ape tnye je skt ape,saya ckp sakit mata trs doc ckp nanti die bg ubat dlm mata..

time saya plak,doc tanya saya cikgu ke..bukan.ustazah ke?kebetulan saya pakai jubah..aish bukanla..die duduk intai saya bawak ape dlm beg..kebetulan saya bawak buku merah checkup..pastu die tnye dahtu kitab ape dlm beg..aish sibuk betul..

agaknye doc ni mengantuk kot..1st time saya g klinik doc suka tanya bende2 personal cmni..sempat lg sebelum keluar,haritu awak g umrah e?

lain kali kalau dh tahu doc lelaki,paksa hubby masuk..biasa sblm ni hubby saya rajin je follow msk bilik doc even demam biasa je..sebab die tgk saya dh bawak masuk husna..die pun x followla..




0 comments:

Post a Comment

~~Coretan Hati~~ Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Ipietoon Template