Tuesday, November 1, 2011

new place,new environment

hari deepavali lepas,saya seisi keluarga dh berpindah ke taman sri serdang..& semalam jugak bermulanya episod baru dunia pekerjaan saya..chewaah..nak lari dr kepompong lama yg saya boleh dapat lebih dari disini dari segi gaji dan kebebasan..tp bukan itu yg main saya cari..saya memerlukan environment baru,perlu belajar sesuatu yg baru..gatal nak challenge diri sendiri:-)

tmpt baru sbg programmer..letihkan jd programmer ni..asyik nak kene pk coding..if else,syntaxnya..aduhai..lama plak saya dh tgl php ni tahun 2004 x silap saya belaja dulu..2 pun basic je dalam lab..lani nak ngadap balik..kene buat research bnyk2la..

xpela..yg penting mahu belajar..harap cepatla dpt catchup..nak seribu daya x nak seribu dalihkan..semoga DIA permudahkan perjalanan di sini..insyaallah..

Rabbi Yaasir Wala' Tua'sir..

0 comments:

Post a Comment

~~Coretan Hati~~ Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Ipietoon Template