Wednesday, March 30, 2011

semput datang lagi

Semput datang lagi..jika batuk berterusan akan terasa makin teruk semput ni...dah 3 malam xle tido lena..asyik2 kua masuk toilet buang kahak...penat betul..harapla toilet dalam bilik..kalu kene mcm duk kajang dulu..haru turun naik tangga nk ke toilet..

malam kelmarin dah x tahan..tido sambil duduk sampai sakit pinggang.Terus pagi semalam ke klinik azizah..kebetulan dr Aida bertugas..mmg sebelum ni dr pernah check & bagi ubat pelbagai..so duduk terus ckp ada semput sampai doc pun ckp hai ckp pun dh semput..terus die check pernafasan..sekali tekap je terus die suruh ambil nebulizer...

memang rasa lega lepas amik neb tuh..tp petangnye batuk teruk lg & mlmnye terpaksa amik inhaler untuk kurangkan..

mungkinkah saya tersalah makan?rasa mcm tidak...
semput ni start datang lepas je saya bersalinkan husna..zaman hanis dulu xde...means selepas saya mula ambil ubat perancang noriday.. mungkin effect ubat ni...kalau siapa pernah alami semput ni memang akan terasa seksanya..

lately memang saya terasa naik tangga 1 tingkat pun dah mengah semacam..& paling teruk saya dapat bunyi pernafasan sendiri..penat memang penat..harap2 cepatla sembuh kembali..sebab saya dan husband teringin sgt nk makan durian skrg ni...hehe...ni 'ubat' mujarab untuk semput ni...

ya Allah,panjangkan usiaku,kurniakan kesihatan baik buatku,suamiku,anak2ku dan semua ahli keluargaku..ameen..

0 comments:

Post a Comment

~~Coretan Hati~~ Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Ipietoon Template