Sunday, April 3, 2011

04/04

hari ni hari lahirku yg ke ...syukur alhamdulillah,DIA masih memberiku kesempatan untuk menikmati keindahan alam ini..syukur alhamdulillah dapat lagi merasa nikmat iman,islam dan nikmat kasih sayang sesama keluarga dan teman2..

Banyak ucapan birthday diterima hari ni...thanks to all..dalam banyak2 sms saya terima,saya sangat terkesan dengan sms dr kakak sulong saya yang berada di kg..seawal pagi die mengucapkan selamat hari lahir dan pesan supaya saya tidak melupakan mereka di kg..oh tidak...mana mungkin saya boleh lupakan saudara kandung saya sendiri..saya akui saya sudah lama tidak pulang ke kampung..kali terakhir bulan jan lepas...xdela lama sangatkan...hehe..tetapi mereka tetap dalam doa dan ingatan padu saya...

Al-fatihah buat arwah bonda yang telah pergi...saya sangat2 merindui arwah..sob2..doa saya semoga arwah mak tenang disana dan ditempatkan di kalangan org2 beriman...kalau org lain mungkin akan call mak untuk ucap terima kasih pada hari lahir mereka..tp sudah 4 tahun saya x boleh call lagi dan tiada lagi ucapan sayang/peringatan/doa dari hati kudus yg amat saya rindui...sungguh..ketika jiwa tengah kecamuk,kacau..saya teringin mengadu pada arwah mak yg seorg pendengar amat baik bg saya..ketawanya,ceritanya bisa merobos terus segala luka dan duka di hati...

apapun yang terjadi,saya perlu redha..saya terima segalanya walau kekadang memori semalam berputar2 kembali..menitis air mata saya..sungguh!saya terasa kehilangan..

semoga saya terus kuat untuk melangkah..membesarkan anak2 menjadi insan solehah..terus tabah dan sabar membantu suami mencari rezeki..semoga saya dikurniakan kesihatan yang baik..dan saya dapat menjadi hambaNYa yang lebih baik dr sebelum ni...

i'm waiting surprise event from hubby tonight:-)


0 comments:

Post a Comment

~~Coretan Hati~~ Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Ipietoon Template