Sunday, April 10, 2011

mimpi best

aisey..semalam mimpi best..dalam mimpi tuh daku telah membuat checkup kat sebuah hospital mana tah..tengah preggy 4 bulan dan duk2 scan doc cakap baby boy..

owh terasa sangat gembira dalam mimpi tuh..dan siap dapat mc 2 hari sebab preggy..haha..mengarut..tetibe terkejut jam dah 7.15am..naseb baik tgh peot..so xdela terbabas subuh..sungguh..bangun2 saya tersenyum..baca sms dr kak na dan reply padanya mimpi best smlm..die ckp ameen..kalau x dpt anak,nk dpt rezeki lain la tuh..insyaallah..ameen..

duk tengok org tuh beranak org ni beranak..camna sampai x termimpi..asyik duk pegang baby je lately..ngan anak2 pun sikit2 baby..sikit2 baby...haiya..ade sungguh nanti alhamdulillah..tapi lani still amik MAB mcm biasa tiap2 malam..

memang teringin nak tmbh lg..teringin nk dapat boy plak..tp tengah tahun ni insyaallah hubby nk ajak saya menunaikan umrah..insyaallah kat sana nanti saya nk doa banyak2..moga2 dpt twin boy..lagi bestkan...insyaallah..

kakak ipar saya dh 12 tahun kawen belum ada rezeki anak..abang saya pun dh 6 tahun kawen belum ada rezeki jgk..insyaallah teruskan usaha..pasti ada kemanisan hidup bersama anak2 nanti..kalau dah memang xde rezeki sampai ke tua..ape kate amik anak angkat ke,anak murid ke jadikan anak angkat..

macam cikgu sekolah saya dulu..saya amat rapat dengannya..die kawen masa umur saya 15 tahun..sekali jeh die dpt preggy alih2 gugur dan smpai skrg dh umur 47 tahun..blm ada rezeki anak..tp rezeki anak2 murid yg sangat sayangkannya..dan saya tengok rezeki die pun asyik murah..sebab die x lokek duit..bagi duit kat saya..bg barang2/hadiah kat anak2 muridnye yg berjaya...saya pun dh jadi anak angkatnye..dan saya x lupe sentiasa untuk doakan kesejahteraannya mcm saya berdoa untuk kedua org tua saya..kami pun time raya selalu kunjung rumahnya even xde pertalian darah..tp saya dh anggap die mcm mak angkat saya..

kakak ipar lak dah amik sorg anak angkat dari usia 3 hari lagi..alhamdulillah rezeki bertambah..dr kancil sampai ke grand livina dpt dibelinya..

insyaallah rezeki untuk anak2 mesti ada..yang penting harta/duit kita perlu dikongsi2kan untuk makin bertambah..makin kita bagi makin terasa lebih yg kita ada..

pernah x korang rasa camtuh?saya pernah merasa..alhamdulillah tiap2 bulan cukup lagi untuk menampung kami sekeluarga..

moga2 suatu hari nanti..kaklong dan adik dapat baby2 yang selalu di sebutnye..sabar ye anak2ku:-)

0 comments:

Post a Comment

~~Coretan Hati~~ Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Ipietoon Template