Tuesday, April 26, 2011

Hadiah untuk isteri

Saya menunggu hadiah misteri dari hubby balik dr korea..tp nampaknye die x beli ape2..saya x kisah..janji hubby sampai dengan selamat sudah hadiah terbesar buat saya..lagipun sblm ni hubby dh ke korea,dh mcm2 dibeli..so xdela teringin sgt..TAPI

Akibat selalu semput,hubby menghadiahkan saya shower electric alpha mcm kat sebelah ni....inilah hadiah yg saya dapat..even kat kedai electric kt malaysia je..sian hubby,habis duit dekat 500 lbh beli bende alah ni..saya x kisah sangat sejuk2 mandi ni..even dulu saya pernah mengadu gak kat die sejuknye nk mandi musim2 hujan ni..tp hubby cakap tunggu!!hehehe

Saya dah semput hampir 2 minggu lamanya..kelmarin hubby nampak sangat kesiankan saya batuk teruk+ semput x baik2 lagi ni..doakan saya bebas dari semput ni..sangat terseksa..sebab bila batuk,x boleh berhenti hingga akhirnya saya terpaksa memuntahkan semua isi perut ada..mmg sgt perit..minggu lepas sahaja (time hubby outstation),bilik air bertemankan saya sepanjang malam..hampir 5,6x saya ulang alik msuk toilet hinggakan saya hanpir nak pitam sakit kepala x cukup tido..tp DIA maha ADIL,bila sahaja siang menjelma,semua kesakitan saya hilang dan sya dapat ke opis membuat kerja2 tanpa sedikit pun mengantuk..subhanallah..

Hampir kebanyakan doc saya jumpe,mereka bagitau saya alah..alah kepada sejuk,habuk dll..saya x taula..habuk mungkin sebab rumah saya sebelahan highway ke sg.blh..sejuk mungkin ya jugak sebab saya kerap bersin apabila hidung mula tersentuh air..dulu hubby selalu buli saya bersin..hubby cakap saya bersin pelik..tah ape peliknye..bunyi kot..

So semalam saya balik selepas penat bekerja dapatla mandi air suam2 suku..bestnye..memang badan penat terus jadi segar..

hubby cakap bende keperluan x perlula nak sayang duit kalau ada lebih..sama2 jaga kesihatan..rumah kami pun sikit2 hubby beli..cayang abang...muaaaahhhaahh..

1 comments:

.:. Ummi :. said...

yt tukr link baru..blog dlm diam dah glemer plak..hehe http://ummuahmads.blogspot.com/

Post a Comment

~~Coretan Hati~~ Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Ipietoon Template