Thursday, April 21, 2011

yahoo..esok sudah sabtu


yeah...esok hubby dh balik..pejam celik pejam celik kan dh sabtu..tp kene tunggu malam baru die sampai..kalaula saya ni tau jalan nak ke klia dr kepong ni,saya dh p dah..tp x confidentla..jauh plak rasa..aish alasan sungguh..sorry ye hubbyku..nt tunjuk jalan betul2..saya tahu saya ni jenis susah nak ingat jalan..kalau saya betul2 nak ke tempat tuh..bru saya perati betul2,tgk nama jalan,bangunan ade..bla2....haha...al maklum driver ade sebelah fokus je kt depan..malas nk tgk2 betul..

kadang2 hubby bising gak..saya ni kene berani..mana x berani kalau ari2 bawak dalam jem kat kepong tuh..beranila tuh..dulu duk ampang lagila..sekarang ni kalau ke opis asyik line paling kanan jeh saya duduk..tak beringat duk tekan minyak smpai 120km..x lebih dr tuh..hehe..

as usual anak2 cmtuhla..esok kalau papa dh sampai..mcm bertih gorengla sorang2 duk bercerita...nak2 adik husna..kalau boleh die nak cite semua..tp x faham..panjang sgt die ckp non stop..hehe..die sgt suka makan coklat..hari2 kalau bukak peti ais dh tahu port sembunyi coklat kt mana..kebetulan masa hubby g tehran lepas,banyakla buat blk coklat yg sedap2 tuh..tp die x suka gosok gigi..gigit berus gigi suka..ummie takutla husna kene sakit gigi..die juga suka makan makaroni kosong...boleh habis 1 pinggan besar ratah cmtuh je..

kaklong as usual..ari2 tengok kartun..cerita disneyland dibo paling feveret la...kdg2 berchenta nak dpt alih tengok channel lain..die mengamuk hantuk2 kat lantai..ngeri..alih2 ummie gak ngalah baca majalah or novel..












Inilah dibo kesukaan mereka..mana x suka kan..colourful gitu..

semalam tgk kartun mr bean..duk iklan je nangis..mane mr bean..same ngan adik..mr bean,dibo,spombob(spoungebob).tengok ari2 pun xpe..tp semalam 1st time saya dengar along ketawa mengekek tgk mr bean..biasa die berkerut2 je dahi tengok kartun..serius sgt teruja...haha dah besar along..

hari ni saya kt opis..x pergi ke site pj..so bolehla balik awal n masak2...walau sakit,semput camne pun..saya x prnah tinggal xtvt masak2 ni even hubby xde..masak2 ni mcm jd terapi pulak..kalau sakit kepala,saya memasak boleh hilang cmtuh je..x yah nk duduk2 baring ke lagi sakit kepala dibuatnye..lagila kalu masak anak2 suka makan..hubby makan bnyk lg teruja nak msk..even sedap x sedap lain cite..

okla nak makan sat..bawak bekal kari ayam+tempe goreng..alhamdulillah..

0 comments:

Post a Comment

~~Coretan Hati~~ Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Ipietoon Template