Wednesday, April 27, 2011

cuti

Insyaallah malam ini or pagi esok saya akan balik ke kampung suami.amik cuti sebab esok hubby cakap terus straight ke JB untuk urusan visa umrah..kami pun dh hampir 2 bulan x balik..anak2 sangat rindukan nenek dan atok!

alhamdulillah,insyaallah saya dan suami,mak dan abah mertua,kakak ipar dan abg ipar akan mengerjakan umrah cuti persekolahan bulan 6 nanti.,Doakan semoga segala urusan kami dipermudahkan..

saya sangat teruja..first time nak kesana sangat2 x sabar..moga2 Dia kurniakan kesihatan yang baik untuk saya agar dapatla beribadah kat sana.Terima kasih to en hubby yang sudi sponsor saya.Ikutkan duit gaji saya ni memang x cukupla nak ke sana.Tapi company hubby memang bagus.Setiap bulan akan buat potongan gaji untuk ke umrah.So setiap staff yang berminat bolehla buat potongan gaji dan separuh darinya company akan support..alhamdulillah semoga murah rezeki company abang ni..

Saya akan tinggalkan anak2 dengan kak ipar di kampung.Saya sangat sedih nak tinggalkan si tecit husna ni..macam nak ajak je die g sama tapi ongkosnye tidak cukup..huhu..moga anak2ku ini baik2 sahaja...husna ni still malam2 duk mengempeng..kadang2 sampai saya naik angin sebab matanya x lelap2..

Doakan saya sekeluarga agar semua berjalan lancar dan dipermudahkan..ameen..

1 comments:

.:. Ummi :. said...

saya mau ikut juga..hehe..Semoga dipermudahkan segalanya kak..

Post a Comment

~~Coretan Hati~~ Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Ipietoon Template