Saturday, April 9, 2011

rindu

Hujung minggu tanpa suami disisi sangatla sunyi..sungguh..saya x suka hubby outstation hari minggu..hubby dh selamat berada di tehran for 4 days already..hari minggu biasanya kami akan bawak anak 2 keluar makan angin..paling malas saya akan ajak anak2 ke taman kt bawah..

Semalam pepagi lagi maid saya kata nk cuti..die cakap kawanye nk dtg amik naik train..saya x kisah die nak cuti..tp saya kesian kt anak2 yg terperap..last2 saya ajak anak2 ke sungai buloh umah abg..at least ada anak2 buah yg rajin melayan diorg main..

Malamnye abg ajak ke umah kakak kepada kakak ipar saya di seremban..kebetulan kawan baik saya zaman sekolah rendah dulu,suzi kahwin dengan anak buah kakak ipar saya ni..so dptla saya jumpa kwn saya ni..kebetulan die baru jeh lepas bersalin..dptla tgk sicute nye yg sgt lebat rambutnye..di seremban ni ada makan2 special..makan ikan bakar,udang bakar dll..mmg sedap..lama sgt rasa x kumpul dlm suasana 1 family..

Hubby call pun sampai saya x dengar..alih2 pagi ni hubby call lagi dr sana..alhamdulillah he’s fine..hope everthing Allah mudahkan segala kerjanya disana..




0 comments:

Post a Comment

~~Coretan Hati~~ Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Ipietoon Template