Wednesday, October 10, 2012

Jom Bantu Adik Adam




Hati saya sebak..air mata mahu menitis ketika ini..melihat keadaan adik adam ni tak mampu saya tatap lama2..rutun pilu sedih..

YA ALLAH,Kurniakan kesembuhan buat ahli syurga ini dan semiga Engkau kurniakan kekuatan dan kesabaran buat diri,ibubapa dan ahli keluarganya..



"AHMAD ADAM SYUKRI lahir secara vacum pada 4/32012, sewaktu kelahirannya adam keluar dalam keadaan flat dan kekurangan oksigen dan telah mengalamai BRAIN DAMAGED (SERVE HIE) atau lebih dikenali sebagai KEROSAKAN PADA SARAF OTAK.

SCAN MRI pada 9/3/2012 menunjukkan otak Adam mengalami kerosakan yg amat teruk...Adam tidak pandai menelan airliur dan bergantung pada mesin oksigen untuk terus hidup.Adam juga perlu bergantung kepada mesin suction kerana tidak pandai menelan air liur utk sedut air liur dalam rongga hidung dan mulutnya.Mata kanan Adam mengalami injured , begitu juga telinga sebelah kana yg tidap dpt mendengar kerana kerosakan pd bahagian dalam telinganya.

Doktor pakar otak mengesahkan Adam akn terlantar SEUMUR HIDUP dan peluang utk berjalan dan hidup spt kanak2 normal memeng amat tipis.Doktor pakar otak mengklasifikasikan kerosakan otak adam sebagai kematian saraf otak"

Allahurabbi..berat mata memandang berat lagi bahu memikul..

Sama2 kita bantu insan comel ini untuk terus hidup..

Jom kita buat amal jariah hari ni.
sumbangan kepada :-


NORAISYAH MD MALENA
LOT 432 TMN SUSUR JAMBU
LN JAMBU SELATAN
96100 SARIKEI, SARAWAK
CIMB - Noraisah Bt Mohamed Malena (02040007292201)


0 comments:

Post a Comment

~~Coretan Hati~~ Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Ipietoon Template