Monday, October 15, 2012

partime dengan jobdirumah2

Alhamdulillah,syukur atas rezeki kurniaanNya..lepas daftar jobdirumah,hari2 masuk email list iklan kosong untuk di cuba..Cuma buat masa ini belum mampu lagi nak bagi komitmen untuk siapkan kerja2 dirumah ni memandangkan balik je rumah,anak2 lebih penting..

kepada sape2 yang belum pernah dengar lagi pasal jobdirumah ni,boleh baca entry lepas-->


jobdirumah ni sesuai kepada sape2 yang benar2 serius je..kalau rasa x sempat masa nak join macam saya ni,anda boleh jadi agen affiliate dulu...insyaallah adala sikit2 income utk tambah pendapatan kan..

jobdirumah akan memberi latihan asas kepada anda untuk mulakan kerja.Banyak kerja yang boleh join antaranya memasukan maklumat ke dalam pengkalan data, mengumpulkan maklumat, laporan, artikel, proposal, pengiklanan, penterjemahan, mereka bentuk grafik, pembangunan laman web dan lain - lain.

Pembayaran upah untuk pekerja di rumah selalunya di buat mengunakan Paypal, cek atau deposit tunai. Anda boleh pilih sendiri cara bagaimana anda mahu di bayar.

Upah Tetap:
Harga upah di tetapkan pada satu harga sebagai contoh $100 untuk satu tugasan. Anda akan lakukan kerja dengan harga upah yang tetap hingga selesai tugasan.

Upah Jam:
Bayaran mengikut jam, perlu di lakukan dalam talian melalui sistem yang di sediakan oleh majikan untuk mengira jumlah jam bekerja dan juga merakam perkembangan tugasan. Sebagai contoh anda di bayar $10.00 untuk setiap jam dan anda selesaikan tugasan dalam masa 10 jam, jadi upah yang akan di terima adalah sebanyak $100.



Memang terasa mahal kalau bayar rm50 tetapi x dapat kerja?jobdirumah memang tak bagi kerja pada anda,tetapi menyediakan latihan,video,tips dan rangkaian kerja2 kosong yang boleh di minta mengikut kesesuaian dan kemampuan anda..

Jika anda rasakan jobdirumah ni menipu,abaikan jela entri kali ni..saya just share pada sape yang sanggup mengambil risiko,bersedia untuk mencuba..

Jika berminat,boleh pm or email saya ye..






0 comments:

Post a Comment

~~Coretan Hati~~ Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Ipietoon Template