Wednesday, October 3, 2012

Part Time job dengan jobdirumah




Assalamualaikum..

Saya berminat nak share dengan anda semua tentang satu program kerja sendiri untuk tambah pendapatan tambahan iaitu JOBDIRUMAH..al maklum sekarang semua harga barang dah naik..ni harga gula dah naik 20 sen lepas ni confirmla harga makanan pun naik sama..dengar2 tarif elektrik pun nak naik jugak sebab sekarang semua tengah berkempen JIMAT CERMAT..bagus2..
Apa kata sambil kita duk berjimat cermat tu kita tambah sekali pendapatan tambahankan..Duk KL ni gaji 3K pun miskin tau..macam2 nak kena bayar..sewa rumah flat pun rm500..camno tuh?senang kata nak hidup senang perlu rajin dan berusaha..Mana ada orang kerja goyang kaki dapat duit melainkan peminta sedekah kat luar..semua kerja sekarang nak kena USAHA dan RAJIN untuk dapat hasil berlipat ganda..dah malas nak berleter panjang..jom baca kat bawah ni.

APAKAH ITU jobdirumah?

Jom klik di sini dulu http://www.jobdirumah.com

jobdirumah MEMBANTU dan Menyediakan JALAN untuk anda mendapatkan pekerjaan tambahan ni.. jobdirumah TIDAK memberi anda pekerjaan..mereka bantu anda dengan menyediakan pelbagai jenis pekerjaan yang bersesuaian dengan anda dengan menyenaraikan pekerjaan yang ada,latihan asas bertulis dan video,langkah2 perlu diambil .. KERJA anda—BACA,KHATAM panduan diberi dan AMBIL  LANGKAH sewajarnya untuk dapatkan pekerjaan yang anda minat.

SIAPA BOLEH JOIN jobdirumah?

Siapa yang berminat untuk tambahkan pendapatan,suri rumah,pesara,pelajar,pekerja swasta,pekerja awam di alu-alukan.Dengan syarat anda mesti ada CONNECTION INTERNET ye..

SYARAT-SYARAT NAK JOIN?

  • Asas komputer & internet
  • Microsoft Office (Words & Excel)
  • Boleh menulis, membaca & faham Bahasa Inggeris
  • Komputer/Laptop
  • Akses ke talian internet
  • 18 tahun keatas
  • Boleh bekerja tanpa pengawasan
KENAPA NAK SUSAH2 JOIN jobdirumah ni?

Saya mula2 pun berat hati nak join jobdirumah ni..tetapi memandangkan saya nak sangat2 bantu adik beradik saya yang susah kat kampong tuh..kakak saya ada 2 orang jadi ibu tunggal yang sara anak 8 orang,sorang lagi sara anak 2 orang,abang yang sakit..pilu hati saya tengok mereka..Saya tahu semuanya UJIAN dariNYA..Insyaallah kalau ada duit lebih dapatla saya bantu ringankan beban harian mereka..berat mata memandang berat lagi bahu memikul..mungkin anda seperti saya?mungkin anda lagi susah dari saya?Niat saya 1 je,saya nak jadi kaya supaya dapat tolong adik beradik susah,dapat infaq dan bersedekah,dan yang penting dapat jelaskan hutang piutang..

KENAPA PERLU BAYAR RM50 NI?

Ramai orang  cakap program ni scam..menipu..ambik duit orang..saya tak paksa anda kat luar sana untuk join program ini..terpulang kepada anda..mungkin business dan pendapatan sampingan anda yang lain lagi mudah dan masyuk,anda boleh teruskan..tapi bayaran RM50 ni sebagai  1 modal untuk anda dapat PANDUAN dan JALAN bagaimana untuk bermula dan mengambil langkah seterusnya..sama seperti anda membeli ebook,buku panduan perlu bayar dengan sejumlah HARGA bukan?

MAHAL la RM50 ni..BERBALOI KE?

Orang kata jika tak pecahkan ruyong mana dapat sagunya..jika anda belum mencuba anda tak tahu betul ke tidak kan..yang penting ANDA MAHU..

TESTIMONIAL yang dah join?

Anda boleh baca testimonial di sini--;http://www.jobdirumah.com


Saya doakan anda dan kita semua menjadi orang yang kaya raya supaya kita dapat jadi hamba Allah yang bersyukur,hati tenang dan dapat bantu golongan yang susah..
Saya tak nak menipu anda semua,kerana saya tahu dosa makan duit haram..terpulang kepada anda untuk menilainya..

Okla..dah panjang lebar duk bercerita..bagi yang berminat nak join program ni,anda boleh daftar di sini..



1 comments:

Abdul Halim Ismail said...

semoga sukses dengan jobdirumah. Jobdirumah memang terbaik lah

Post a Comment

~~Coretan Hati~~ Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Ipietoon Template